אנחנו ביו-קליניק רואים חשיבות רבה במתן שירות איכותי ומהימן, אך גם שירות מכבד, שוויוני ועצמאי לכלל הפונים בשירותינו. לאור מטרה זו, אנו פועלים באופן מתמיד להתאמה מיטבית של השירות לכלל האוכלוסייה, לשיפור ולגיוון אפשרויות מתן השירות בהתאמה לכלל לקוחותינו.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ”ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות והרחבתן מעת לעת. אנו רואים חשיבות ביכולת כל אדם באשר הוא ובאשר למגבלה אותה הוא נושא, לקבל את השירותים הניתנים ככלל לקהל לקוחותינו.
מרפאת יו-קליניק סייעה עד היום ליותר מ-8,900 מטופלים בגילאים שונים, עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. השאיפה שלנו היא להביא את הבשורה ולהחזיר את הביטחון והאון לעוד אלפי מטופלים, כאשר אנחנו מתרגשים מכל הצלחה, בכל פעם מחדש.
בנוסף לאמור בנוסח זה, המפרט את מסגרת הסדרי הנגישות בשירותינו, מחלקת תמיכה מקצועית כללית זמינה בטלפון: 077-6670582 ובשעות הפעילות: א’-ה’ – 09:00-18:00, ימי ו’- 09:00-12:00. כמו כן ניתן לפנות לתמיכה גם בהודעת ווטסאפ למספר: 054-7805375 (מספר זה מיועד להודעות בלבד(.
יו-קליניק רואה חשיבות רבה בשימור חוויית הלקוח הנגישה לכל אדם, אך גם שמה לה למטרה, את חשיבות שיפור השירות הנגיש. בכל בקשה להתאמת השירות ו/או סיוע נדרש, חשוב לשתף את הצוות ואנשי הקשר המנויים בנוסח זה. יו-קליניק מחויבת לתשומת לב והתייחסות מיטבית עבור לקוחותיה, על מנת לספק שירות איכותי ונגיש.
כמו כן, אנחנו פועלים באופן מתמיד להנגשת המרכזים הרפואיים שלנו ומרכזי השירות אשר מעניקים מענה לאנשים עם מוגבלות, וזאת תוך השקעת מאמצים ומשאבים רבים לשיפור חווית השירות ולצמצום פערים במתן השירות. כלל הפעולות הננקטות על-ידי יו-קליניק לצורך הנגשת מרכזיה הרפואיים והשירות הניתן בהם לאנשים עם מוגבלות נעשות תוך התאמה להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998, והתקנות שהותקנו על פיו
כלל המרכזים הרפואיים של יו-קליניק מונגשים כחוק על מנת להתאים לאנשים עם מוגבלות. בנוסף, במרכזים הרפואיים שלנו, ביו-קליניק נעשה שימוש במגוון התאמות ועזרי נגישות על מנת לספק שירות מיטבי ונגיש לכלל הבאים בשערינו. להלן פירוט הסניפים שלנו:
תל אביב: ויצמן 14 (מגדלי טופ איכילוב), קומה 20 | מיקוד: 6423914.
חיפה: קניון לב המפרץ (במתחם מרפאות שר”פ), קומה 3 | מיקוד: 3296043.
הגעה, הכוונה ועזרים
הנגשת מידע
הנגשה פיזית
נהלים והערות נוספות
הגעה, הכוונה ועזרים
הנגשת מידע
הנגשה פיזית
הגעה, הכוונה ועזרים
הנגשת מידע
הנגשה פיזית
נהלים והערות נוספות
הגעה, הכוונה ועזרים
הנגשת מידע
הנגשה פיזית
נהלים והערות נוספות
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בשלל סניפינו:
לקבלת מידע או לזימון תור ומתן שירות, ניתן לפנות למוקד המידע ו/או מוקד המכירה באחת מן הדרכים הבאות:
אתר האינטרנט שלנו ביו-קליניק, כמו גם דפי הנחיתה השונים עוברים באופן מתמיד תהליכי השתפרות על מנת לספק שירות אינטרנטי נגיש בהתאם למדיניות של חברת יו-קליניק. אנו שואפים באופן קונסיסטנטי להביא לידי לקוחותינו אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש ביעילות ובהנאה ככל הגולשים. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ונתוני רוחב אחרים (למשל: מחקר מייקרוסופט משנת 2003), במדינת ישראל, בין 20 ל-25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט. יו-קליניק, על שלל מרכזיה הרפואיים, מאמינה ופועלת למען הגשמת שוויון ההזדמנויות, ובכלל זאת גם במרחב האינטרנטי, בעבור בעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

בכל שאלה ניתן לפנות למר יבגני מוגרמן, רכז הנגישות של יו-קליניק, אשר פרטיו:

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 01.08.2023